luni, 4 aprilie 2011

Pensule Sigma!!:D:D

Hello
Pt. prima mea postare m-am gandit ca ar fi binevenit un review la pensulele Sigma (care tocmai au ajuns in manutele mele :D).
Mi-am luat pensule individuale, in afara de Synthetic Face Kit, pt ca daca mi-as fi luat seturi cu siguranta ar fi fost unele pensule de care nu aveam nevoie si evident lipseau multe care imi plac si oricum trebuia sa le iau separat.
Pretul a fost unul mediu , nici ieftine dar nici exagerat de scumpe zic eu cel putin in comparatie cu cele de la Mac sau cele din magazine.
Si mai detaliate...
Synthetic Face Kit
Contine(de la stanga la dreapta): F80-flat top synthetic kabuki
                                                  F84-angled top kabuki
                                                  F82-round top kabuki
Pensule de fata
De la stanga la dreapta: F20-large powder; F10-powder/blush; F05-small contour; F35-tapered highlighter
                                    si E50-large fluff
Pensule de ochi:
Sus: E20-short shader; E55-eye shading; E65-small angle
Sus: E25- blending; E35-tapered blending si E30-pencil

Perii sunt super moi mai ales la cele de blending.Exact ce cautam mai ales dupa experienta neplacuta cu pensula de blonding de la Elemental Esthetics care are perii destul de tari.
La prima vedere sunt super incantata , nu le-au cazut fire la spalare si sunt convinsa ca nu le va cadea nici cand le voi folosi.
O mica surpriza a fost pensula E50 care este imensa si nu am cum sa o folosesc pt ochi iar eu ma asteptam sa fie ceva mai mica si o voi folosi pt pudra in jurul nasului si al ochilor (pt asta este perfecta).


P.S. Daca va intereseaza eu mi le-am comandat la Ioana de aici : http://pensulesigma.blogspot.com/. Ajungeti aproape la acelasi pret ca si daca vi le-ati comanda personal cu diferenta ca nu va mai bateti capul cu comanda si emotiile daca ajunge sau nu. O recomand cu incredere.

Voi ce pensule aveti?

XOXO







 

4 comentarii:

  1. NU VINZI UNA DIN CELE PT FATA? f80 sau f82 s

    RăspundețiȘtergere
  2. F80 o folosesc eu, f82 am facut-o cadou...ar mai ramane f84 daca o doresti

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Daca mai e valabila vanzarea pensulei f84 te rog imi poti da un mail cu pretul ei? mersi frumos letsmakeadiva@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. vinzi pensula de blending sau pencil?
    ast raspuns sau ceva shimb ofer set de body mist victoria secret

    RăspundețiȘtergere