luni, 2 mai 2011

Favoritele lunii aprilie

Prima mea postare de acest gen dar imi place. Mai bine zis imi face placere sa citesc acest gen de postari la celelalte fete pentru ca am ocazia sa descopar produse noi pe care sa le incerc asa ca am decis sa fac si eu.

Momentan va voi arata doar produse de make-up si o parte din cele pentru ingrijirea fetei pentru ca inca sunt in cautarea unora bune pentru par (sunt in perioada de testare).

Asa.....

Sa incepem cu balsamul de buze Vichy Aqualia Thermal. Este intr-adevar un balsam reparator. Nu este lipicios deloc mai degraba are o formula light, se simte lejer pe buze si rezista destul de mult.
Pretul este de 20 lei.

Crema de maini Balea cu ulei de masilne are un miros minunat. Din pacate intra cam greu in piele si se simte pe maini destul de neplacut dar hidrateaza foarte bine. Eu o folosesc doar seara inainte de culcare si de cand o am mainile mele au devenit  fine ca de bebelus:)
Se gaseste in DM si pretul  e 5-6 lei.

Si ajungem la mult asteptata oja OPI.
Eu imi doream foarte mult o oja Opi sa vad daca intr-adevar este de calitate. Pana acum nu prea am avut curajul sa o achizitionez pentru simplul fapt ca imi era putin teama sa dau 60 lei pe ea in Sephora sau sa-mi iau o intreaga colectie (cum eram obligata) la Top Line si sa ma dezamageasca. Cand am gasit-o intr-un magazin specializat pentru unghii la pretul de 32 de lei am zis ca nu pot rata ocazia. Nuanta este Big hair...big nails singura culoare "de vara" din ce nuante aveau acolo, este un rosu, corai foarte dragut.
Puncte slabe: -necestita trei straturi sa arate ca si in sticla
                     - pretul usor ridicat
Puncte tari: - rezista incredibil de mult ( eu o am de miercuri si a trecut prin nenumarate sesiuni de spalat vase si spalat parul)
                 - se usuca repede chiar si la al treilea strat:)
Totusi, consider ca raportul calitate pret este ok avand in vedere cat timp rezista pe unghii si cantitatea de 15 ml (ft mare).
As vrea sa mai incerc si alte nunate, din alte colectii, sa vad daca toate au nevoie de atatea straturi pentru a ajunge la nuanta dorita sau doar unele.
 Si asa arata dupa 6 zile. A fost supusa unor conditii grele si a trecut testul cu brio. Mentionez ca am folosit base coat si top coat de la Crystal Nails.
S-a ciobit doar putin la degetul aratator si cel mic si asta s-a intamplat abia duminica.

Fondul de ten Sephora Perfecting Cover a devenit preferatul meu si presimt ca va ramane asa mult timp. Din punctul meu de vedere este perfect. Are o acoperire medie spre mare dar totusi nu lasa aspect de masca. Arata natural pe fata, parca nu sunt data cu nimic daca aplic cantitatea potrivita, adica foarte putin. Folosesc si primer-ul Sephora Smoothing Primer pentru ca rezista mai mult fdt si se plica asa usor, parca aluneca pensula pe el. Din pacate nu pot sa va spun daca ar ajuta persoanele cu ten gras deoarece eu nu am asemenea probleme, in schimb am puncte negre pe nas,care va asigur ca sunt invizibile dupa ritualul primer-fdt:D

  Flosesc Malu Wilz Camouflage Cream  pentru a-mi acoperi cearcanele si o fixez cu pudra translucenta tot de la Malu Wilz. Eu nu am cearcane foarte mari, doar putin intunecate in coltul intern al ochiului si mi le acopera foarte bine. Din pacate nu are o formula cremoasa, este putin mai tare si cum eu am pielea din zona ochilor uscata, daca nu sunt atenta cum si cat o aplic arata inestetic.

Pentru buze am folosit rujul Maybelline Color Sensational in nuanta 422 coral tonic. Este o nuanta superba, daca aplic putin este mai "light" si daca insisti este o culoare puternica. Este primul meu ruj de acest gen (nuante puternice) si daca eu am reusit sa-l port ziua, oricine o poate face:P

Pudra iluminatoare de la Elf nuanta Luminance este perfecta pentru tenul meu deschis la culoare si ii ofera un aspect glowy. Eu o folosesc si ca fard de ochi peste care aplic tusul crema negru tot de la Elf.

Blush-ul Nyx -17 desert rose este inca in perioada de testare dar dintre toate acesta imi place cel mai mult. Nu este prafos, culoarea este intensa si se poate blendui usor.

Pentru ochi am folosit ca baza TFSI care imi place foarte mult. Culorile sunt mai intense si rezista toata ziua. ca si farduri am mai folosit, pe langa pudra Elf, si cele din paleta 28 neutral pe care am uitat sa o pozez.
Cu rimelul Maybelline One by One a fost love at first sight. Mereu am cautat la un rimel sa-mi faca genele dramatice, lungi cu volum si negre carbon. Acest rimel le face pe toate si in plus se si demachiaza usor si nu cad bucatelele acelea oribile sub gene:D Il ador. De cand l-am cumparat am uitat si de Colossal si Volumissime X5 de la L'oreal care le foloseam impreuna pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Pentru ingrijirea fetei nu mi-am ales favoritele in afara de crema de noapte si roll-on-ul pentru cosuri.

Crema de noapte pentru ten uscat de la Natura Siberica chiar face ceea ce promite adica hidrateaza tenul fara a-i da acea stralucire inestetica iar dimineata nu-ti simti fata oily. Mirosul nici nu-mi place dar nici nu ma deranjeaza mai ales ca nu persista. Are un miros ciudat. Este bio, fara parabeni dar din pacate pe flacon scrie in limba rusa. Am aruncat ambalajul, unde scria in romana, si nu va pot spune ingredientele dar am comandat-o de AICI.
Roll-on-ul Balea Young este cea mai buna metoda impotriva cosuletelor care imi apar din cand in cand. Le usuca si dispar fara a fi nevoie de multe aplicari. De cand l-am cumparat le las in pace si nu imi mai distrug fata si nici nu mai arata oribil (reuseam sa-mi fac un monstru dintr-un cosulet mic pentru ca nu le lasam in pace pana nu imi curgea sange). Pretul este mai mult decat accesibil, 8 lei, si se gaseste in DM.


Mi-ar placea sa gasesc o crema de zi care sa nu-mi usuce fata si sa ajute la prevenirea aparitiei cosurilor rare dar destul de enrvante care imi apar. Ma gandesc sa incerc La Roche-Posay Effaclar K, am auzit numai pareri bune, dar imi e frica sa nu-mi usuce fata.

 Aveti vreo sugestie?

                 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu