luni, 2 mai 2011

Pensule again:)

 Hey girlz

Probabil ca v-am plictisit cu review-uri la pensule, momentan sunt obsesia mea dar promit ca este ultimul, sau cel putin asa sper:D:D:D

So..........

Mi-am luat saptamana trecuta din Sephora pensula pentru pudra minerala nr.45 din gama Sephora Professionnel si pensula pentru concealer nr.46 din aceeasi gama.




Pensula pentru concealer era absolut necesar sa o iau deoarece nu aveam una buna, in sensul ca cea veche lasa niste urme inestetice care ieseau in evidenta, iar cea pentru pudra minerala am luat-o din pura curiozitate, sa vad daca este asemenatoare cu cea F80 de la Sigma. Bineinteles ca am vazut-o la un beauty guru pe youtube si ea era super incantata de pensula, plus ca in filmari fondul de ten arata absolut minunat (aplicat cu aceasta pensula).
Parerea mea este ca aceasta o inlocuieste perfect pe cea de la Sigma, chiar daca nu este asa deasa. Spre deosebire de cea Sigma, aceasta are o forma mai rotunjita, fondul de ten se aplica foarte usor si are un aspect natural. Eu aplic si concealer-ul (cel lichid) si arata minunat. Se spala usor, se usuca repede si nu i-a cazut nici un fir de par, niciodata (si pe aceasta o spal dupa fiecare utilizare).

Pretul este de 77 lei, putin mai scumpa decat cea de la Sigma dar mult mai usor de cumparat.:)
Mie personal imi place putin mai mult decat F80.

Vreau sa va arat si pensula Kabuki de la Elf care, dupa mine, este perfecta.
Are perii moi si nu i-a cazut nici un fir, este foarte deasa, si se spala super usor. O folosesc pentru a blendui blush-ul si pudra iluminatoare si imi asigura un finish natural.
Ca pret este accesibila, face parte din gama Studio si costa 29 lei.

3 comentarii:

  1. Buna. Tu ai dat pe pensula Kabuki 18 ron? Eu stiam ca pensula asta e dintre cele mai scumpe, ca eu parca am dat pe ea vreo 30 de ron :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Camelcutza ai dreptate, a fost 29 lei. Am confundat-o cu blush-ul crema care l-am luat la 18 lei( din gresala administratorilor site-ului care au pus gresit preturile). Am corectat.
    Merci de observatie :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Maine o sa dau o fuga in oras sa-mi cumpar pensula, trebuie ! Am ajuns pe blogul tau cautand-o pe cea de la Sigma F80 dar daca zici ca seamana o cumpar pe cea de la Sephora.

    Multuuu' m-a ajutat postarea tare mult !

    RăspundețiȘtergere