miercuri, 23 noiembrie 2011

A sosit coletul Revicel:)

Cu o zi intarziere, datorita lipsei comunicarii dintre mine si domnul de la curier, am intrat in posesia coletului.:D
Prima impresie, cand am vazut crema, a fost ca are un ambalaj asa de dragut incat cu siguranta as fi cumparat-o daca as fi vazut-o in magazine:)..Fara indoiala ca
ideea ambalajului a fost una foarte buna, este roz si feminin..ce-ti poti dori mai mult de atat?:)))) calitate....dar asta vom vedea pe parcurs.
Ambalajul arata cam asa si este foarte usor de folosit, sigur nu mai ramane produs pierdut datorita flaconului.
Deja am testat crema iar prima senzatie a fost de racorire..intra usor in piele si o lasa catifelata. In legatura cu mirosul...mie personal imi place, nu exagerat dar este ok. Imi place mai mult decat cel al cremei de la Balea dar nu asa mult ca Nivea.
Important este sa-si faca treaba mai bine ca celelalte:)
Cea de-a doua crema o voi da mamei sa putem compara rezultatele mai real.

Voi reveni cu primele impresii adevarate dupa ce o folosesc un timp.

XO

Un comentariu:

  1. ambalajul este foarte cool, imi place! ai aflat de giveaway-ul meu de sarbatori? sper ca vei participa! :D

    sarbatori fericite!
    Costin M. | http://costinm.com

    RăspundețiȘtergere