miercuri, 20 aprilie 2011

Blog Sale

Am hotarat sa fac un super mini blog sale:P deoarece mi-am luat acum 2 saptamani un gel spumant purifiant de la La Roche-Posay doar pentru curatare. Din pacate pentru mine curata prea tare in sensul ca imi usuca fata destul de tare dar eu am tenul normal si abia acasa am observat ca este pt oily skin:(. Totusi l-am folosit cam o saptamana in speranta ca nu pot pati nimic neplacut dar m-am inselat.:(
In concluzie il recomand DOAR persoanelor cu ten gras ( probabil ca si celor cu ten mixt le-ar fi de ajutor dar nu sunt foarte sigura).
Asadar......

Se vede in prima poza cat este folosit, cam un deget din el. Are 400 ml si dupa cum spuneam l-am folosit cam o saptamana (5-6 zile), asa ca stati linistite ca se consuma foarte greu:P.
Pretul este de 30lei.  Eu l-am cumparat cu 47 din farmacie.
Taxa de transport este de 8-10 lei (sincer habar nu am cat costa pt ca nu am mai trimis niciodata dar cu siguranta nu este mai mult de atat; va anunt inainte sa-l trimit).
INGREDIENTE: water, sodium laureth sulfate, peg-8, coco-betaine, hexylene glycol, sodium chloride, peg-120 methyl glucose dioleate, zinc pca, sodium hydroxide, citric acid, sodium benzoate, phenoxyethanol, caprylyl glycol, fragrance.
 Regula: primul venit, primul servit. 


Urmeaza mai tarziu un review la Gerovital lapte demachiant si ser contur ochi si buze.

Un comentariu: