miercuri, 20 aprilie 2011

Review pensule Sigma

Hello...

Stiu ca am spus mai devreme ca voi face un review la Gerovital lapte demachiant si ser contur ochi dar consider ca mai bine va zic despre pensulele Sigma avand in vedere ca sunt 2 giveaway-uri in aceasta perioada cu ele.

Giveaway-urile sunt pe blogul lui KoKo si pe blogul lui ANTONIA.

Eu nu am Premium Kit-ul din simplul fapt ca unele pensule din set nu imi sunt folositoare deocamdata si bineinteles din cauza faptului ca daca mi-l achizitionam  mai aveam nevoie si de alte pensule, deci as fi iesit muult mai scump. Pe langa asta, cred ca cele mai "rationale" seturi ti le faci singur in functie de nevoile si posibilitatile tale.

Despre toate pensulele care le detin am scris aici.
Acum am sa va vorbesc doar despre cele care le folosesc cel mai des.
Pensule de fata:
Pensula aceasta este de departe preferata mea. Are perii foarte moi si este super deasa. Eu o folosesc doar pentru fondul de ten lichid ( dar nu Colorstay pt ca mi-a patat o alta pensula si Antonia a patit la fel ) si il intinde perfect, nu lasa aspectul acela de masca, are un aspect natural. De asemenea se spala extrem de usor (eu folosesc Johnsons baby) si se usuca destul de repede. O spal in fiecare dimineata dupa ce o folosesc si pana seara e uscata (nu ii cade nici un fir de par). Chiar merita investitia pentru calitatea ei.

Pentru pudra folosesc pensula aceasta:
Este imensa si asta ma ajuta sa nu am aspectul acela "fainos" desi folosesc pudra pulbere. Pe aceasta o spal cam de o data - de doua ori pe saptamana si dupa prima spalare nu i-a mai cazut nici un fir. Stati linistite ca nici prima data nu i-au cazut decat foarte putin. Se usuca cam intr-o ora.

Pentru blush folosesc
Avand in vedere ca este de dimensiune medie ajuta la aplicare blush-ului uniform, pe o portiune mai mare si nu risc sa raman cu pete inestetice. La fel, se spala usor, nu-i cad fire si se usuca extrem de repede.

Pentru highlight deasupra pometilor folosesc
care, datorita formei te ajuta sa aplici cantitatea necesara foarte precis.
De asemenea mai folosesc pentru pudra
dar numai pentru a aplica pudra in jurul ochilor si a nasului.

Pentru ochi cel mai des folosesc pensulele

Nu ma machiez foarte elaborat ziua si nu am nevoie de altele. In schimb pentru look-ul de seara folosesc mai  multe:).
In curand voi folosi si pensula F82 pentru blush-ul crema care il voi achizitiona curand(asemanatoare cu F80 doar ca este mai rotunjita).

Consider ca merita sa investesti ceva mai multi bani in pensule de calitate pentru ca tin mult timp, cu putina atentie si ingrijire.


Voi ce pensule folositi cel mai des? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu