sâmbătă, 16 aprilie 2011

Shopping de joi cu Glamour Shopping card

Hey girlz,

Mi-am luat si eu revista Glamour si am dat o raita prin magazine dar numai in Sephora l-am folosit pentru ca in Accessorize numai la genti este reducere si alte magazine nu m-au tentat.
Oricum super ideea cu acest card, cel putin in cazul meu a fost o reducere semnificativa.
....va las sa vedeti ce a iesit:D
Baza matifianta si fdt le-am luat pentru ca am primit 3 mostre inainte si mi s-au parut superbe. Baza matifianta  este perfecta, ajuta fdt sa se intinda asa de usor si machiajul rezista o zi intreaga (testat de la 07:30 pana la 23:30). Sincer nu stiu cat de mult ajuta tenul mixt sau gras, eu am ten uscat momentan:D. Fdt Sephora Ultra Haute Definition are o acoperire mare dar nu lasa aspectul de masca si chiar trebuie folosit o cantitate extrem de mica pt o acoperire perfecta. Nu aveam nevoie de el, l-am luat pt ca mi-a placut cum arata in combinatie cu baza matifianta dar acum a devenit preferatul meu.
Fdt costa 64 lei, eu l-am luat cu 48 si baza costa 47 lei si eu am luat-o cu 35.
Am avut in sfarsit ocazia sa-mi iau si TFSI  si cel putin mie mi se pare mai bun decat UDPP. A costat 55lei in loc de 73.
Solutia pt curatat pensule mi-o doresc cam din iarna de cand nu a mai adus in Sephora iar acum ca am gasit a fost absolut necesar sa o am. Din primele teste curata foarte bine, am testat-o pe o pensula cu perii albi folosita in fard negru si gri inchis si a curatat impecabil. Chiar o recomand mai ales sa nici la pret normal nu este scumpa.Costa 27 lei si eu am dat pe ea 20 lei.
Toate produsele ar fi costat 211 lei iar eu am platit 158. Semnificativ zic eu.
Mi-am mai luat din Accesorize o bentita, de ceva timp imi doream sa o cumpar dar cum nu am mai avut pana acuma ma tot gandeam cand si cum as putea sa o port. Intr-un final m-am hotarat sa o iau  chiar daca nu am avut reducere si a costat 31 lei.Eu zic ca merita, scoate din anonimat o tinuta.
(scuzati calitatea pozei:D)
Mi-am mai luat un fdt Maybelline Affinitone mineral. Am avut reducere de 20% si voi merge mai tarziu sa-mi iau si rimelul One by One( ca nu primisera inca marfa). Reducerea este de 20% la orice produs Maybelline (fara cardul Glamour) din 15.04 pana la 01.05. Profitati ca merita:D
Si cu ocazia sesiunii de shopping am primit si un cadou de la prietenul meu:D. Un lantisor care mi-l doream foarte tare.



Voi ce v-ati luat in ultima vreme? sau cu cardul Glamour?
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu